Subject: FW: Isikukoodi eemaldamine ajaloost
From: Tuuli Pärenson <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 4 Feb 2025 11:50:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palume eemaldada äriregistrist Gofore Estonia OÜ-ga seotud Soome
residentide isikukoodid tuginedes nende isikute GDPR-st tulenevatele
õigustele. Sealhulgas palume eemaldada see info ajaloost, mis on nähtav
avalike veebilehekülgede kaudu. Soomes on (erinevalt Eestist) tegu
tundlike isikuandmetega, mille avaldamine võimaldab nii väärkasutust kui
pettuste levikut.

Tuuli Pärenson

Gofore Estonia OÜ, juhatuse liige

Tel: +3725160522

From: Raksana Kerimova-Zeynalova <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 4, 2025 9:28 AM
To: Tuuli Pärenson <[email-masked]>
Subject: RE: Isikukoodi eemaldamine ajaloost

Tere

Täname Teid saadetud kirja eest.

Teie kiri jõudis Registrite ja Infosüsteemide Keskusele. RIK haldab
infosüsteeme ning nõustab e-Äriregistri kasutamise tehnilist poolt, kuid
ei tee kandeid registrisse ega nõusta juriidilistes küsimustes.

E-äriregistris juriidilise isiku andmed (sh ajaloolised andmed), on
kõigile avalikud ning ka indekseeritavad (st otsingumootoritest leitavad).

E-äriregistri andmete avalikustamise ja indekseerimise kohta leiate rohkem
infot siit:
<https://abiinfo.rik.ee/e-ariregistri-paringud/e-ariregistri-avaandmed/e-a
riregistri-andmete-avalikustamine-ja>
https://abiinfo.rik.ee/e-ariregistri-paringud/e-ariregistri-avaandmed/e-ar
iregistri-andmete-avalikustamine-ja

Lisaküsimustes võite pöörduda Justiitsministeeriumi poole [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Raksana Kerimova-Zeynalova

Spetsialist

Klienditoe tiim

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 3, 2025 4:57 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Isikukoodi eemaldamine ajaloost

Tere!
Gofore Estonia OÜ tegelike kasusaajate ajaloos paistab välja Mikael
Nylundi isikukood. Kuna Soomes on tegu tundliku infoga, siis palume see
eemaldada.